Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakori kérdések
1. Mennyi idő alatt érkezik meg a vásárolt csomagom?
Magyarország területére átlagosan 1 munkanap a szállítási idő.
Egyéb külföldi címekre körülbelül 1-7 munkanap között alakul.
2. Mennyi a szállítás díja?
20.000 Ft alatti vásárlás esetén 1.200 Ft, ez felett ingyenes kiszállítást biztosítunk
3. Személyesen is átvehetem a csomagot?
Igen, GLS ponton vagy Posta ponton.
4. Hogyan fizethetek?
Fizethetsz készpénzben a csomag átvételekor a futárnak, internet bankon utalással, valamint bankkártyával is akár futárnál vagy a weboldalon a rendelés leadásakor.
A bankkártyás fizetés esetén Barion és PayPal áll rendelkezésedre
5. Kell még valamit tennem a rendelés rögzítése után?
Nem. A csomag automatikusan érkezni fog.
6. Honnan származnak a termékek, hol gyártják őket és milyen a minőségük?
Igyekszünk a lehető legtisztább alapanyagokból készült termékeket biztosítani vásárlóink számára.
Készletünkben szereplő árucikkek Európából és Európán kívüli országokból származnak.
Termékeink GMO mentesek, az étrend-kiegészítők OÉTI által engedélyezettek, bevizsgáltak, illetve rendszeresen ellenőrzöttek.
7. A nyers virágpor és a méhpempő, hogyan érkezik?
Természetes hűtve, hűtőgéllel küldjük.
8. Külföldre is lehet rendelni termékeket?
Igen. Ebben az esetben a szállítási díját a csomag tömege adja. Ezt az összeget a pénztár oldalon látod.
9. Számlát is kaphatok a rendelésről?
Igen, magyar belföldi áfás számlát készítünk.
10. A számlát egészség pénztárra is kérhetem?
Igen, ebben az esetben a pénztárnál meg kell adnod az egészségpénztár adataid.