Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakori kérdések

1. Mennyi idő alatt érkezik meg a vásárolt csomagom?

Magyarország területére átlagosan 1 munkanap a szállítási idő.
Egyéb külföldi címekre körülbelül 1-7 munkanap között alakul.

2. Mennyi a szállítás díja?

20.000 Ft alatti vásárlás esetén 1.200 Ft, ez felett ingyenes kiszállítást biztosítunk

3. Személyesen is átvehetem a csomagot?

Igen, GLS ponton vagy Posta ponton.

4. Hogyan fizethetek?

Fizethetsz készpénzben a csomag átvételekor a futárnak, internet bankon utalással, valamint bankkártyával is akár futárnál vagy a weboldalon a rendelés leadásakor.
A bankkártyás fizetés esetén Barion és PayPal áll rendelkezésedre

5. Kell még valamit tennem a rendelés rögzítése után?

Nem. A csomag automatikusan érkezni fog.

6. Honnan származnak a termékek, hol gyártják őket és milyen a minőségük?

Igyekszünk a lehető legtisztább alapanyagokból készült termékeket biztosítani vásárlóink számára.
Készletünkben szereplő árucikkek Európából és Európán kívüli országokból származnak.
Termékeink GMO mentesek, az étrend-kiegészítők OÉTI által engedélyezettek, bevizsgáltak, illetve rendszeresen ellenőrzöttek.

7. A nyers virágpor és a méhpempő, hogyan érkezik?

Természetes hűtve, hűtőgéllel küldjük.

8. Külföldre is lehet rendelni termékeket?

Igen. Ebben az esetben a szállítási díját a csomag tömege adja. Ezt az összeget a pénztár oldalon látod.

9. Számlát is kaphatok a rendelésről?

Igen, magyar belföldi áfás számlát készítünk.

10. A számlát egészség pénztárra is kérhetem?

Igen, ebben az esetben a pénztárnál meg kell adnod az egészségpénztár adataid.